bob hund och Bergman Rock forum » Övrigt

Valpbok

(31 posts)
  • Started 2 years ago by Aralk
  • Latest reply from Isak

1. Aralk
    Aralk Member

Idag har jag varit i skolan.
    Ganska roligt när klassen skulle brainstorma ord till vår finallåt på avslutningskonserten när det bara var ord, som "damp, ego, ART- barn, tast, era era, Katastrof, idioter, emo osv" Ja så fortsatte dte och bara för dte komme rjag inte på resten av orden. 9A - MU. haha vilket skämt.

Posted 2 years ago #
  2. MiniFlippar
    MiniFlippar Member

Netto i damnmark ringde mig nyligen.
    Jag ska dit på intervju på onsdag.
    Hoppas jag får jobb. Har inte jobbat på två månader nu och det börjar bli rätt tröttsamt och fattigt.
    Man tjänar som fan i danmark dessutom:)

Posted 2 years ago #
  3. Och han tjänar verkligen inte illa!

Själv har man äntligen sportlov... nu, alltså.
    Får se vad vi gör av det, nånstans.

Posted 2 years ago #
  4. Kanske
    Kanske Member

Tjäna pengar är roligt men en bieffekt är att man inser vilken jävla lyx det är att gå i skolan. Fan vad mycket tid man hade över när man gick i gymnasiet. Då tyckte man en skoldag från kl 8 till 4 var snorlänge, men det är ju ingenting. Det är varje dag. Varje dag. Och jag blir så jävla utmattad, för utöver de 8-9 timmarna på jobbet så sitter jag på en buss i 1-2 timmar om dagen. Jag orkar och vill inte göra ett skit efter jobbet då. Just nu känner jag mest för att gå och sova. Kanske äta ett äpple eller nåt... inget mer.

Posted 2 years ago #
  5. Äh, sluta klaga! Jag hatar att vara arbetslös och skulle gärna byta med er.

Posted 2 years ago #
  6. Kanske
    Kanske Member

Om jag inte tyckte det var värt det skulle jag väl säga upp mig...

Posted 2 years ago #
  7. Aralk
    Aralk Member

Det blir ganska uttjat när alla säger "vänta bara till gymnasiet det kommer bli bättre där". Säkert så sant som sagt, men det är nu och här, man ska inte drömma sig bort heller. Fan nian suger.

Intagningsprov 20/3. Fick Ida att kompa till när jag spela sax.
    Kommer låta fettigt bra. : )
    Jag är grym.

Ingen som hra kol på saxofon munstycken? Vill ha ett nytt... Hmm...

Posted 2 years ago #
  8. Kanske
    Kanske Member

Klara prata med min boyfriend, Timmy! Han har en fet jäkla bok som bara behandlar ämnet munstycken till saxofon. Det är helt sjukt. Så nördigt! Så, alltså, prata med honom. Men ni kanske borde träffas IRL och prata om det så jag tycker du kan åka till Stockholm nån gång vecka 11 eller 12 eller 13 så diskuterar vi saken ;)

Posted 2 years ago #
  9. Aralk
    Aralk Member

haha jo men det kan jag göra. :)
    Jag kanske ska till stockholm vecka 12 på påsklovet. Jag vet inte riktigt får se. Måste ha hjälp med betalning då av mor och far. : )
    Jag är ganska nördig när dte kommer till saxofoner. elle rkanske inte på samma sätt som Timmy. ;)

Posted 2 years ago #
  10. Kanske
    Kanske Member

Åhhhh men ska du hit så måste vi dra ihop nåt så vi får träffas! Typ IKfik eller nåt!

Posted 2 years ago #
  11. Aralk
    Aralk Member

Jag ska no upp. Dock blir det i påskhelgen, men det ska funka. : )
    Men jag ska snacka med Timmy om munstycken, det måste bli ett måste. ;)

Posted 2 years ago #
  12. Sanna: Va har du för jobb? är det för privat? Jag kan backa... långsamt. långsamt....
    långsamt.

Och Klara: 9:an är ju strax slut... om du inte gillar den.
    Det är lugnt. snart kommer sommar'n.
    om du gillar den.

Klar!

Posted 2 years ago #
  13. Ähh, skit i den post:en.
    Jag var trött.
    Snacka om munstycken istället - jag bara flummar ju...

Posted 2 years ago #
  14. Aralk
    Aralk Member

Nej men det är bra att någon känner sympati Isak. ;P
    Nej men jag har lust att spränga min klas i små bitar. Gha!! damp...
    Men det är snart slut hoppas jag och alla bara prtar och pratar och ingen komme rnågonvart.

Jag kom på att jag nog ska testa på poetryslam. : )

Posted 2 years ago #
  15. Kanske
    Kanske Member

Jag jobbar på ICA! Allt är jättebra med det jobbet, verkligen jättebra - UTOM alla animalier. Vad blir kvar då? Hmnjepp, nästan inget. Vegan + ICA-jobb = halvbra. :P

Posted 2 years ago #
  16. Klara: Poetryslam! Kul! Låt oss höra hur det går med det sen, om du testar.
    Du, förresten; vad ska du gå nudå, på gymnasiet - ni har väl valt, iaf. preliminär, nu visst?

Sanna: hahah... ja, nej: det låter inte superlyckat. Du får hitta en grönsaksbutik eller nåt... he upp ett torgstånd, sälja vegetabilier istället.

Så... nu har jag inget mer att säga.

Posted 2 years ago #
  17. Aralk
    Aralk Member

Sanna du får börja jobba på all-frukt. Det ligger mittemot på min nyvarand eskola och min gymansiete skola, allt som skilje rär bara en korsning. ;)
    Då kan du hälsa på mig på dina ledigastunder samt att heleneholm är den ändå skolan i malmö som serverar veganskost.

Isak: Jo självklart komme rjag ha en test publik innan jag skämer ut mig. ;)
    Estetisk musik, huvudinstrument tenorsaxofon.
    Intagningsprov vecka 13 på onsdagen. Hjälp.. fats jag komme räga ut alla på saxofon. :D
    Dock kom jag på att jag måste vara där minst tiominute rinnan och värma upp saxen. hehe

Posted 2 years ago #
  18. Hello Bob Hund lovers. Tycker ni kan bli vänner med det svensksjungande bandet Lewis. Alla som tycker att Mats Hellkvist är coolast kan hälsa på www.myspace.com/lewistheband

Posted 2 years ago #
  19. gurkburk
    User has not uploaded an avatar Member

Intresant Lewis

Posted 2 years ago #
  20. ludde
    User has not uploaded an avatar Member

jag ska försöka fixa en cykel som inte rullar så bra. hej förresten. det var ett tag sen man var inne här

Posted 2 years ago #
  21. Aralk
    Aralk Member

Hej jag ska bli musiksoldat.
    Jag måste också fixa min cykel.

Posted 2 years ago #
  22. Kanske
    Kanske Member

Korv korv korvarna korv.

Posted 2 years ago #
  23. MiniFlippar
    MiniFlippar Member

Hej lilla mamma! kan man få lite körv?! körv körv körv...

Posted 2 years ago #
  24. Kanske
    Kanske Member

Välkommen till café Glada Korven.

Posted 2 years ago #
  25. MMMMMumma
    Sicken fyndare jag har blivit,Rea är bäst (Inte tv-programmet,kläder och saker som har blvit nedsatta likssssoooomm)

Posted 2 years ago #

RSS feed for this topic

Reply »

You must log in to post.