Jo jag tänkte att vi skulle komma igång lite här. :)
Och varför inte börja med dom enklaste men ack så roliga topicsen?
Ja så får det bli.
Jag är äpple sugen, dte hittar man nog inte under vasken.
Jo jag tänkte att vi skulle komma igång lite här. :)
Och varför inte börja med dom enklaste men ack så roliga topicsen?
Ja så får det bli.
Jag är äpple sugen, dte hittar man nog inte under vasken.
"äpple sugen" kanske man inte hittar under vasken men ett äpple kan man nog hitta. fast om du hittar ett äpple i en liten springa under vasken så är det nog inget man ska sätta tänderna i. :p
Nej förmodligen inte. Jag får hitta äpplen i fruktskålen istället. ;)
Bredvid mig ligger sex stycken äpplen.
Ohh... vilken tur du har Sanna. :D
Jag har ett halvätet som jag ska äta upp snart.
Min familjs äppelkonsumtion är hopplöst hög. Därför kompenserar jag genom att äta ett päron.
haha smart.
Jag är min familjs äpplekonsumtion.
Dock försökte jag med en banan i söndags, efter som jag inte tycke rom banan var det inte ¨så lykat, men den gick ner.
Banan är bäst tillsammans med jordnötter, helst i form av jordnötssmör på en macka. Kicks asssssssssss!
Det var en ny kombination..får pröva det.
Apelsiner för världen säger jag bara.Dock har de blivit lite sämre på senare tid men det är väl inte apelsinsäsong längre,tyvärr :(
Äpplen är bra
äpplen duger varje da'
Men apelsin då måste man skala ju. de är jobbigt, sen är det en av fem som är goda. jag har nästan slutat äta apelsiner.
Idag hittade jag en gris i springan under vaskan, vad fanns i din?
Min kompis brukar komma hem till mig och klippa naglarna, han har ingen nagelsax hemma hos sig. Problemet är att han klipper ner i vasken liksom så att jag sen får stå och plocka ur hans naglar ur mitt handfat.
Jag har fått en ipod den är klurig att fylla på musik i. det tycke rjag inte riktigt om. Hmmm.....
nej... har ju aldrig haft ipod, såatt.,..
kan ju inte riktigt lägga mig i.
men den rymmer väl mycket? 4Gb eller så?
Det bor en orange liten får-krokodil under min vask.
You must log in to post.