bob hund och Bergman Rock forum » Skivor
Ny skiva på gång?
(48 posts)-
Posted 2 years ago #
-
Kul att de gör ny musik! Tjoho! Jag längtar efter bob hund-konserter!
Men hur kan Conny säga att de riktiga fansen inte kom och lyssnade på Bergman Rocks skiva i bussen? Jag och Josefin var där i flera timmar och det var många andra också. Hehe.Posted 2 years ago # -
Jaa!!
Härligt Conny - alltid skönt med såna här artiklar. :)jag måste ner till stockholm alltså...
måste bo där.
Det finns ju inga andra sätt att lösa skräpet på...Posted 2 years ago # -
Har själv precis flyttat från Skåne till Stockholm så jag hoppas på massa konserter här när dom väl kör igång :)
Posted 2 years ago # -
Jag kommer alldrig flytta till Stockholm.
Posted 2 years ago # -
Måste vara bästa nyheten som verkligen cementerats av Tidningen Kulturen.
När vågar man "tidigast" hoppas på konsert?Posted 2 years ago # -
gurkburg: Har man sin flickvän här så ökar chansen att man flyttar hit rätt stort :>
effo:Kan ju nästan vara när som helst, kan man hoppas på. De har ju inte direkt gett några klara besked men när de väl gör så kommer det gå snabbt tror jag.
Posted 2 years ago # -
Pino>> Njah...Conny ska köra sin solo grej fram till sommaren (som du borde ta o se, om du får chansen)...så, en bob-konsert kommer det nog inte bli förrän tidigast i höst...
MEN, hoppas kan man ju alltid...bob har överraskat förut...Posted 2 years ago # -
Robin...
okej - jag medlar: söderut. inte stockholm...
söderut.
likt fåglarna.Posted 2 years ago # -
Ska du flytta till Afrika Isak? ;D
Posted 2 years ago # -
Nån av er kunde kanske få tummarna loss och köpa nr2 av tidningen kulturen. Den kom ut igår och ska innehålla en längre intervju med Conny. En ilsnabb rapport här på forumet vore bra.
(jag kan inte köpa den själv, befinner mig utomrikes)
Posted 2 years ago # -
fan vadsjukt. trodde när jag läste topicrubriken att det skulel vara nån såndär halvdann snart-kanske-det-blir-en-comeback-om-ni-har-tur-och-det-blir-egentligen-ett-annat-band-och-lite -konstigt-det-kanske-inte-blir-nåt-alls-egentligen(men ni kan ju hoppas)artikel. men det här lät ju rejält. inte bergfast men nära nog. undrar hur det kommer låta. och om mats är med
Posted 2 years ago # -
Det känns som om skivan kommer ut inom en snar framtid i alla fall. Jag undrar hur pausen har influerat musiken...
Posted 2 years ago # -
Ilsnabb sade jag.
Posted 2 years ago # -
Aneurysm: Bodde tyvärr inte här när conny spelade annars hade jag varit där :( Men tipsa gärna när han ska köra nått igen! Och som du sa, man vet aldrig. DOm kanske kör nått helt plötsligt bestämt bara över en vecka eller nått :)
Posted 2 years ago # -
Inom snar framtid: På Hösten som det snackats mycket om förut.
Posted 2 years ago # -
Wee! Nu skiva. : ) äntligen en chans att se dom live förhoppningsvis. :D Nu ska det partas.
Posted 2 years ago # -
fan om inte mats är med alltså...
Posted 2 years ago # -
Det verkar som om alla tar de här som en överraskning....
Posted 2 years ago # -
Posted 2 years ago #
-
Man tar ju inte sånt här för givet, Lucas...
Antagligen sprudlar positivismen! - åsido mats-frågan, då... där råder inget sprudleri, inte.Tackar skumbo där förresten, för intervjuen.
Posted 2 years ago # -
Jag tror att Mats Andersson inte har slutat. Då skulle nog hela bandet sluta.
Posted 2 years ago # -
Hoppas inerligt att du har rätt MartinKanin.
Posted 2 years ago # -
Varför finns det anledning att tro (befara) att Mats Andersson inte skulle finnas med?
Posted 2 years ago # -
Nej, det har varit en del snack om det...
vet inte, vi har hört från olika håll... att han varit lite otaggad.
ska se om jag kan hitta nån källa, nånstans.Posted 2 years ago #
Reply »
You must log in to post.